kul

Den här listen har jag tagit från William :) Hoppas det inte gör nått ?!



brukar du:

Titta på dig själv i spegeln: Jaa..
Gnälla: när det behövs
Sova: ja, men bara på nätterna
Ha ångest: Inte ofta
Skada dig själv med flit: nej aldrig
Ta mediciner du inte borde ta: nej absolut inte
Vilja dö: nej ,nej , nej
Drömma mardrömmar: sällan
Drömma sexdrömmar: hemlis :P
Klä dig i svart: det händer
Gå till kyrkan: Ja tycker om kyrkan , den är fin !
Gå i skolan: absolut
Röka: ALDRIG ! snusk ..
Ljuga: Nej
Hata folk: jag hatar ingen , jag tycker mindre om ..
Lita på folk: det beror på vad det gäller .. MEN ALLTID SARAH !!


vem:
Saknar du: mamma , hon sitter i tv soffan och det är hela 2 meter dit !
Vill du döda: Hitler , men glömde att han redan var död. Oop...
Rörde dig sist: Emil
Vill du slå: Min lillebror
Vill du kittla: någon som erbjuder sig ?!
Vill du prata med: Sarah eller Emil
Skrek du på sist: Pappa
Vill du vara som: vet inte just nu ..
Sårade dig sist: ...
Gjorde dig riktigt glad senast: 92 killarna igår kväll :)
Fick du sms från senast: Typ sarah .. - FUCK YOU !! ( det stod så i smset )
Ringde dig senast: Mamma
Är vackrast på jorden: det finns flera <3


har du:
För många vänner: nej

Förföljelsemani: vet ej .
Tvångstankar: NOT
Någon annan psykisk sjukdom: JA :D eller inte !
Någon fysisk sjukdom: synen , synen , synen
Någon skada: nej ?
Färgat håret: bara slingor

Brutit några ben: nej aldrig
Några piercings: Ja , i naveln :)
Bra självförtroende: Nej inte det bästa men jag har bättre självförtroende än självkänsla ..
Kysst någon: Jaa ?
Haft sex: gissa
Köpt kondomer: nej det är ju fett pinsamt
Tagit nakenbilder: hahah , nej så kul ska vi inte ha xD
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: nopp
Varit kär: ja
Lämnat landet: ja i flykt från Usama bin ladin ^^ kanske inte .
Rymt hemifrån: Ja , när jag var liten så ville jag straffa mamma för att hon var dum .
Tuttat eld på nått: grillen
Gjort något olagligt: snott ett 50 öres tuggummi när jag var 4 år !


hur:
Svarar du i telefonen: "Alexandra"
Fördriver du tiden: datorn eller springer
Mycket pengar har du: ovanligt mycket faktiskt

Tjänar du pengar; JA
Ofta Bäddar du sängen: när det behövs
Ofta diskar du: OFTA , jävla pappa
Ofta städar du: när mina föräldrar dampar och säger åt mig att städa
Många stör du dig på: flera
Ofta träffar du din familj: varje dag


tror du:
Att du kommer bli något: Jag hoppas på det :)
På rymdvarelser: jag har en under min säng :P
Att folk tycker om dig: nja ?

På ett liv efter detta: nej tyvärr :'(
Att fiskar kan tänka: nopp
Att du kommer leva länge: såklart jag ska bli rallytant nummer 1


välj:
Katt eller hund: hund
Vit eller svart: vit
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: Båda såklart
Telefon eller internet: telefon
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: LEVA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte okej :O........:P

2007-06-20 @ 23:33:31
Postat av: Emsan

Haha, den här listan var rolig. Titta på trettonde raden uppifrån på listan!! ;)

2011-03-29 @ 11:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0