lite av varje.

Dagen har gått grymt långsamt , jag tror det kan ha med vädret att göra . Men som tur är har jag varit med min underbara pojkvän <3
Jag vill ju att det ska vara solsken nu så man kan ligga på stranden och sola :) Det blev dock ingen film för mig ikväll , dels skulle det bli rätt trångt i williams rum sen är jag rätt trött och ska jobba imorgon !
Usch jobba , och jag som ska jobba hela veckan ända fram till Söndag :/ Men det som är bra är ju att jag inte jobbar på kvällarna så det är fritt fram för mig att göra bus :P 
De 2 första dagarn nu i veckan ska jag jobba på fotbollsskolan och knyta ihop fötterna på småungar med snören xD Fett kul !! haha ..
Sen är det mitt vanliga jobb som väntar Torsdag,Fredag och Lördag !

Det är bara 14 dagar kvar nu till Göteborg sarah :) Det känns skönt att vi kommer bygga på våra minnen ännu mera efter ännu en resan tillsammans.

Sex in the city  - helt sjukt bra serie, jag får aldrig nog av den . Jag kommer dö när jag sett klart den 6:e sesången :(  OCH Jessica Parker är så sjukt snygg !

image56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0