Lördag 30 Juni

Igår var det Fredag :) Jag skalade 600 (25kg) sparris på jobbet till bröllopet som jag ska servera på idag . Visst är det kul att servera på ett bröllop men inte typ på natten :S Kommer förmodligen att komma hem kl 12 halv 1 inatt . Igår tog jag också festingsprutan , kändes inte alls så mycket som jag trodde att den skulle kännas. Är nämligen jätte spruträdd xD Och bara för det ska ja få ta en till på måndag :S
Festen hos Stefan igår var också väldigt trevligt och jävligt roligt ;) Tack för det (Y) :D Men fan jag fick lida för att jag var på fest , min käke som jag länge har haft problem med har tyvärr hoppat ur led eller fastnat totalt :'(  Jag kan inte prata ordentligt, inte äta alls, inte gäspa, det gör så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen . Och jag ska liksom åka till Göteborg på Tisdag :O Det här kommer aldrig fungera.. Sjukhus/vårdcentralen idag eller på Måndag ?! Jag hoppas idag annars kommer jag inte kunna göra någonting :/ Tyck synd om mig snälla , ni förstår inte hur ONT det gör .

Idag händer inget speciellt, mest vila och ta det lugnt tills jag ska åka iväg och jobba kl 16.00.
Får väl ägna lite tid åt mig själv idag kanske :P Ansiksmask,fila och måla naglar, lägga hårinpackning och kolla på sex and the city :D:D:D

Sen har dem flesta tjejerna åkt till Spanien med buss :S :) Hur orkar ni ?! Liksom 36 timmar i en BUSS ?!!!! Men jag hoppas ni får det bra .. Lite komiskt är det, ni måste ju hålla med mig - Bussen går från IP och slutar i Spanien xD ?!

Emil
 - tack för hjälpen igår , du är verkligen världens bästa pojkvän. Det finns verkligen ingen som är är så bra som dig eller bättre. Du gör mig så lycklig och jag tänker inte släppa dig . Du har verkligen allt som jag vill att en kille ska ha . Mitt hjärta slår för dig älskling . Jag älskar dig mer än allt <3<3


Du är mitt allt.
Du sover.
Jag vet att du snart vaknar,
och drar in mig i ditt underland.
Där jag kan känna smaken av ditt skratt,
kan lukta på ditt hjärta, nudda vid din själ,
röra vid din röst, vid dina ord, se din doft,
känna det blåa i dina ögon.
Men ett litet tag till får jag vara betraktaren.
I ett ögonblick till är du min och bara min.
Älskar dig, Emil.
En viskning. Men du vaknar ändå.
Du vaknar så lätt, mitt hjärta.
Du ler, nästlar in fingrarna i mitt hår, i min nacke, och undret börjar på nytt.
Älskar dig.
Älskar dig så.




Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan vara kul att åka buss länge om det är roliga personer på bussen.. har åkt typ i tre dagar och det är inte så illa (:

2007-06-30 @ 14:30:07
Postat av: Sarah

"Igår tog jag också festingsprutan , kändes inte alls så mycket som jag trodde att den skulle kännas", haha och ändå gick du runt med plåster hela kvällen :) tihi sötnos (L)

2007-06-30 @ 15:24:28
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad gjorde emil för dig igår ? :O :P

2007-06-30 @ 18:33:47
Postat av: EMIL =D

Erhm, jag är förstummad :O det kanske du kan förstå älskling?! jag älskar dig så (L) och mer än så !

2007-06-30 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0