midsommar

GLAD MIDSOMMAR !!!
Att jobba idag sög som bara den ! Vi brukar ha runt 80 luncher och idag hade vi 4 :S Det är seriöst jobbigare att jobba när det inte finns något att göra än när det är jättemycket att göra ! Ska sova hos min älskling i natt för mina föräldrar är borta och jag ska upp tidigt och jobba imorgon . Kul att jobba dagen efter midsommarafton :S NOT .. Ska iallafall snart iväg och träffa mina kompisar :) ska bli trevligt , får väl se vad som händer sen ;)

Det känns som om den här sommaren är ovanligt kort , man hinner ju inte göra något . man kolla liksom igenom kalendern och ser liksom " gymnasiet börjar" ..

Nej nu ska jag åka :) SEE YA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0