mys

Ikväll blir det film med Mariefredspojkarna och Sarah förstårs:) Sarah ska också sova hos mig :) Det var ett tag sen nu så det ska bli så himla mysigt <3 Hon kommer snart och då ska vi äta grillade marinerade fläsk karrér med klyftpotatis och beaniessås. MUMS ! och ännu bättre , huset för oss själva .

Idag jobbade jag lite på fotbollsskolan och pratade och lekte med barnen. Dem är ju för söta , men så jävla jobbiga !
-Pojken: Springer du inte så sprutar jag på dig xD ( vatten )
- Jag : okej, bäst att jag springer då ;)

Jag och Madde:
-Jag & Madde: Har du sett Stella ?
-Matilda: Nej hon är med Casper..
- Jag & Madde : Men vart är Casper då?
- Matilda : Ingen aning , kolla i buskarna xD hahaha ..

vi hittade ju dem två tillslut i buskarna ;) ! haha.. det var faktiskt lite roligt ..

Sen har jag varit hos tandläkaren idag , och visst det är inte så roligt att gå till tandläkaren men det är ju inte livsfarligt som vissa tycker . Som sarah exempel :P Henne får man typ ta ett lugnande samtal med innan hon ska dit .nej inte riktigt så , men nästan .. SÖTNOS<3
Iallafall så borrade jag bort 1 hål och la plast i två tänder :S Det gjorde inte ett dugg ont , okej kanske bedövnings sprutan då :P Sen så ska jag få bettskena som jag ska ha när jag sover , för att jag har jätte problem med mina käkar :S det gör så ont och dem hoppar ur led hela tiden och fastnar och har sig .. läskigt.

Nej nu ska jag grilla :) SEE YA <3

Kommentarer
Postat av: William

-Pojken: Springer du inte så sprutar jag på dig xD
... HAHA FAN VA JAG SKRATTAR :D

2007-06-19 @ 18:08:59
Postat av: Josefine

Haha, det där med käkarna - Välkommen in i gänget! ;D

2007-06-20 @ 18:39:01
URL: http://josefinetallgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0