pinsamt, sorg och bad.

Ooop den där Beck filmen fanns visst redan på film, men det var någon som sa att den var helt ny och inte hade
kommit på bio än :P men men , Paulo skämde ut mig lite där xD !

Hade kör idag och det var flera som grät .. Usch man vill ju bara börja gråta när man kollar på dem , men man måste försöka hålla sig stark inför dem andra som redan är ledsna annars slutar allt med ett enda gråtande. Skolavslutningen och lunchen kommer omfatta väldigt mycket gråt :(

På gympan idag så fick vi bada, och det var så himla skönt i vattnet :) Jag säger bara sommar.

Nej nu ska jag sy gardiner åt mamma sen ska jag sola lite om jag orkar :)

Skolavslutning nästa :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0