sarahs lista.

Snott från boppis<3 Do you wanna kill me? xD        
 





 sötnosen - 05



Ditt namn: Alexandra Diana von Pakh Karacsfalvi.
Längd: 163 cm
Spelar du något instrument: Nej, är inte särskilt bra på det
Vem är snyggast: Emil och Sarah
Vem vet mest om dig: klart SARAH GULLSTRÖM
Vad vill du ha just nu: mat
Vilka sjukdomar har du: inga tror jag :P
Fobier: högahöjder och mörker
Känner du en snygg kille: jag känner massor
Har du körkort: nej, men om 2år
Åsikt om jultomten: tjock!!! har aldrig sätt en smal tomte .. gröten ?!
Vill du gifta dig: Jaa såklart jag vill
Tycker du att du är attraktiv: låt någon annan svara på frågan tack !
Din hårfärg och frisyr:jättemörkt och tjockt hår med en del självfall
Skolväska just nu: använder sällan skolväska, men annars björn borg ;)
Har du glasögon: Ja det har jag , men dem används bara hemma med tanke på att jag har linser
Hur ser din plånbok ut: har ingen, ska inhandlas i Gbg
Favorittv-program: sex and the city , LÄTT
När ska du festa nästa gång: jadu ingen aning just nu .. Men jag hoppas det blir tillsammans med sarah :) hon bjuder på det mesta xD (sexställningar? )haha ..
Vad köpte du senast: tuggummi
Hur mycket pengar har du: lagom :)
Hur svarar du i telefonen hemma: "Alexandra"
Senast kramat: Emil
Vem sov du hos senast: Emil
Stjärntecken: Tvilling
Ögonfärg: blå/grön
Kroppsform: kort
Kall favoritdricka: is te (peach)
Varm favoritdricka: te
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
Säger ofta: fett :P
Saknar du någon: Nej
Du fikade senast: Mamma,lillebror och emil
Senast sedda film: beck-shungamålningen
Hur känner du dig nu: seg men glad
Kan du laga mat: fråga Sarah ?!
Vad pluggar du: sommarlov?
Vad tycker du om fötter: de kan vara rätt söta, men killfötter är inte lika gulligt xD .
Är du smart: det beror på vad det gäller
Snarkar du: nej
Är du aktiv i skolan: jaa , när jag kan koncentrera mig
Lesbisk: nej
När och varför grät du senast: ingen aning


Kommentarer
Postat av: johan

sanna e snyggast!;)

2007-07-02 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0