sarah's skolavslutning är räddad.

Ja helgen har varit riktigt mysig och trevlig :) har varit hos min älskling Sarah från Fredag till Lördag. Fredagen såg vi på talangfinalen 2007 , vi blev tvungna att gå i säng rätt så tidigt efterom vi skulle åka och shoppa med Emil och jesper dagen efter :) När det väl var Lördag så tog vi tåget in till e-tuna kl 9.32 , var framme kl . 10.00 då affärerna öppnade. Då började vi vår shopping runda :P Stackars Emil och Jesper , dem vill nog aldrig följa med mig och sarah och shoppa igen ?! Bara bikini och bh tittande hela tiden och alla dessa klänningar xD Sarah hittade iallafall skolavslutningskläder till slut efter hennes  kräsenhet , med lite hjälp från mig ;)
Du var verkligen så fin i dina kläder och det kommer lysa om dig både på lunchen och skolavslutningen! Lördagkvällen tillbringade jag hos Emil :) <3 Vi kollade på en helvidrig film som var rätt overklig :P men men iallafall så blev det att vi gick och la oss tidigt för att jag skulle jobba idag . Usch jobba när äntligen värmen och solen kommer .. DET ÄR PEST!!! Jag säger bara lite brun Saga kommer vara idag efter att hon ska dömt fotbollsmatcher hela dagen ;)

Nej nu väntar jobbet . PUSSPUSS<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0