Skolavslutning och fest

Ja igår var det ju skolavslutning :) Mycket mysigt , men såklart sorgligt . Först sjöng vi i kyrkan för dem andra och efter det så gick vi till klassrummet där vi fick pommak,jordgubbar, snacks och vindrovor. Vi sjöng och hade allmännt mysigt den sista stunden tillsammans med vår 9b klass. Jag kommer sakna alla grymt mycket men jag hoppas att alla får ett fortsatt bra liv och lyckas med det dem vill:)






På kvällen blev det ju såklart fest ! :) Jag hade iallafall riktigt trevligt , vi badade, dansade snackade och firade att vi hade GÅTT UT 9:an !! Det är inte klokt, jag kan inte fatta att det är sant ?! Sen har vi liksom sommarlov också , det förstår jag inte heller :S haha ....Men bråken igår var ju mindre trevligt , usch vilka omogna killar som bara ska slås hela tiden för små saker och bara för att dem är sugna på att slås .

Oh sorry sarah för bollen du fick i ansiktet :P:$ det var inte mening :( !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0