vad kommer hända sen?

Har jobbat hela dagen och det sög eftersom vi knappt hade några människor idag :/
Jobbet började med att en kille/gubbe som länge har jobbat på grafikenshus skulle sluta, och då bjöd han på tårta och tackade för allt. Visseligen var tårtan god men jag hatar avsked, att sluta någonstans och gå vidare. Man har liksom en vana att göra det man brukar . Men vad händer sen ? Jag har liskom gått i mariefredsskolan i 9 hela år och nu ska jag aldrig mer gå där :/ Det känns väldigt konstigt . Det jag vet är att jag ska gå ett gymnasie som heter John Bauer . Men vad händer med mig sen? Kommer jag vara den jag alltid har varit eller kommer jag att förendras? Kommer jag se ut som jag gör nu eller kommer jag ändra min stil helt? Kommer jag få nya kompisar eller kommer jag kanske bli utanför ? Det är obehagligt att inte veta vad som kommer att hända . Jag menar jag har vetat att varje dag ska jag gå till mariefredsskola med samma lärare, samma elever, träffa mina gamla vanliga kompisar, gå till samma klassrum och veta allt om alla .Vad kommer hända nu?!


Sean Kingston - Beautiful Girls


Imorgon kommer min mamma hem :) Jag har saknat henne <3
Jag har grymt ont i ryggen och nacken :S (Nackspärr)
Imorgon ska jag ta festingsprutan :S ont ont ont..

Göteborg om 4 dagar :):):) och om 3 dagar kommer Evelina <3

Kommentarer
Postat av: Lojsan

DEN LÅTEN ÄR FETT BRAAAAAAAAAAAAAAA

2007-06-28 @ 18:33:35
URL: http://louiser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0