egypten :)

Sitter i skolan och pustar för att vi både har matte och företagsekonomi idag "/ Men sen kommer min mentor in och säger , ni har ingen matte eller företagsekonomi idag . Ni ska lyssna på "Friends" snart och sen kan ni gå hem efter det!
Känns som en toppen dag :D Åh vad det ska bli skönt att åka hem snart igen :P

Igår var jag hos läkaren och det var omtumlande .............

Jag blir tokig på siba !!  jag vill ha min mobil nuuu men den är liksom slut på lagret .

Idag ska jag träna :) Har inte gjort det på 3 veckor pågrund av hur jag har mått. Har saknat att röra på mig.

Lite veckoplanering:

Onsdag - Skola och KU :)
Torsdag - Skola, småtjejerna och träning
Fredag - Läkaren, skola och Färga håret
Lördag - Fått en present av pappa att städa hela huset "/ :P Sen ska jag på helkropps massage i 1 timme =) Sen så ska mina föräldrar ha fest på kvällen så huset kommer vara fullt, och Evelina och Sofie kommer =) Saknar mina tjejer <3
Söndag - Ta det lugnt, träning och "Moreno och tystnaden 21.00 i 4:an"

Det ser ut som att det kommer bli utlandsresa i vinter iallafall :) troligtvis Egypten :D
Min lycka är gjord om det blir av ! Då ska jag minsann våga rida kamel !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0