färgat håret

Har färgat håret ! Vet inte om jag tycker det är fint eller fult :S :P Det är en grymt stor skillnad iallafall ....................
Jag kanske måste vänja mig innan jag kan tycka om det eller trivas i det. Just nu trivs jag inte i det ! "/ Åh jag bara älskar att vara hos frisören, tycker det är såå himla mysigt att sitta där länge och bara koppla av medans någon pillar med håret ! :) Höst mys ...

Ikväll blir det iallafall myskväll med min familj :) Vi ska äta god mat sen ska vi mysa ner oss i soffan och titta på Idol och andra delen av Isprinsessan :D

Stäääääääädning imorgon !!!!! Usch ............ Måste skruva upp massa saker i mitt rum också :)
Ikväll är älskling på match , hoppas det går bra för dig hjärtat <3

Saknar S <3<3<3


**Glömde skriva vilken färg ! Jag har slingat sönder håret så det är blont ;)

Kommentarer
Postat av: sofian

VILKEN FÄRG? VILKEN FÄRG?! :D

2007-11-09 @ 18:25:47
URL: http://sofiabja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0