Flytta hemifrån !

Idag har vi jobbat med vårat projekt "FLYTTA HEMIFRÅN" i 6 timmar :) det var nice ! nejmen det är kul när man väl kommer igång (Y) men herregud in i mormors krulliga hår vad pengarna sticker iväg när man ser vad som ska inhandlas :O ! Helt sickt .. Aja var iallafall hos optikern idag , och det var som jag trodde ! Min syn har förvärrats :( Så nu har jag fått en högre styrka på mina linser :D Efter det blev det KU som alltid är lika mysigt ! Jag älskar mässorna =) det är gos med tända ljus ! LOVE

Min pyssel kompis var ju då inte där idag ! "/ Besviken lojs ... :P thihi nej då men jag hade sett framemot att pyssla med dig idag ! (Y)

Nej nu ska jag se på "Andra Avenyn" såå himla bra, jag kan inte slita mig ifrån det ! det åker till och med på på lektionerna xD bus ..  

Nej, Hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0