helt sjukt

Idag gick jag hem från Engelskan, precis efter lunch .. Tänkte att nu har jag blivit magsjuk ! "/ Var på väg att spy 3 ggr och hade värsta magverken .. Inte kul ! Somnade på tåget och sov hela vägen . Mamma hämtade mig i Läggesta :) När jag kom hem så sov jag i lite mer än 2 timmar , det var jätteskönt ! Och nu mår jag bra igen, lite hängig men jag mår inte dåligt längre. Antagligen var det min störda mage som håller på att strula. Jag hade ätit dåligt som jag är rätt bra på :S Och jag mår så sjukt dåligt om jag inte äter. Hela kroppen bara kolappsar ! Nu måste jag skärpa mig, annars kommer det här sluta illa! Och sjuk till helgen ska jag inte bli !! Jag ska till Darling <3

Nu vankas det mat och en överaskning enligt mamma och pappa :) Skriver sen vad det var !
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0