heltenkelt andra avenyn

Såg på andra avenyn i förgår
Såg på andra avenyn igår
Såg på andra avenyn idag
och jag ska se på andra avenyn nuuuuuuuuuuuuu :)

Helt crazy vad jag har fastnat för den serien, jag kan verkligen inte slita mig ! Bästa någonsin. Och Kim i den seriena jag säger bara mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..... finns inte ord för det !



-den här parfymen får garanterat trosorna att flyga av på tjejerna !


hahah, det var kul! :D det var en tjej i affären som sa så till stinas pojkvän när han skulle köpa parfym :P

Imorgon kväll ska jag slappa gärnet :D blev inget film mys pågrund av att en match dök upp "/ men vi tar det en annan gång ;) Ska bara gosa ner mig i soffan med godis och cola och sen kolla på idol och andra delen av Predikanten ^^ Så sjukt spännande.


Nej nu är det ANDRA AVENYN SOM GÄLLER ! Pussis♥image261




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0