hipp hipp ....

- " Du är lik den där blonda tjejen i Hipp Hipp Hora !"
- " MEN HON ÄR JU AS FUL !!
- " Ja vet ! "


Lite jag skrattade !!! sarah min gullunge, du är mycket snyggare än henne ! Var inte orolig :) <3

Idag har jag varit hemma hos min farmor och farfar på Lunch :) Det var trevligt , för jag träffar ju inte dem allt för ofta . Imorgon är jag ledig från skolan och det ska verkligen blir hur skönt som helst , för jag är inte redo för skolan än :P Har 2 prov som väntar "/ Imorgon ska jag iallafall till läkaren !

Nej nu ska jag basta lite :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

hahahahahaha aa det var faktiskt lite kul! han sa att jag inte skulle ta upp, sen svara han "aa jag vet"
så knäppt.
hörs senare baby! (L)

2007-11-04 @ 17:34:53
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0