Städning på höög nivå !

Idag har jag verkligen städat :) Gick upp kl 9.00 och har varit i full gång till kl 3 , då jag åkte på massage ! Det behövde jag verkligen. Det var hur skönt som helst , jag typ dog :P Nu sitter jag bara här och väntar på att alla gäster ska komma ! ;) Jag har fullkomligen hetz på min bror , hans jävla mobil med sin kuckellikuuuuuuuuu signal. Jag blir tokig ..................... Åh ikväll kommer Sofie och Evelina <3<3 Jag har saknat ihjäl mig efter dem !!! Nu ska jag bege mig ner till mamma och pappa och kolla om dem behöver lite hjälp ?!

Ha en trevlig kväll , det ska iallafall jag ha :)
PUSSIS
image255























Jag som liten ;) !

Kommentarer
Postat av: Ulrika

sötnos!

2007-11-11 @ 20:17:24
URL: http://uica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0