tiden går alldeles för fort.........sakta ner....

Det var tungt att gå upp imorse måste jag säga ! Kom i säng alldeles för sent igår "/ Idag ska jag iallafall gå tidigare från skolan för att jag ska träffa tandregleringen. Kanske ska få tandställning ! Sen ska jag nog hämta min mobil idag :D Äntligen ! Ikväll ska jag se shrek 3, min efterlängtade film som jag har velat se hur länge som helst. Shrek bebisar, gud så gullig ! Jag saknar min faster så det är sjukt, hon är alltid så gullig och ringer och frågar hur jag mår och hur det och det har gått osv. Jag gillar henne ! <3 ska snart åka dit och leka med mina kusiner tror jag !
Jag är lättad, mina föräldrar gillade inte huset !............. Vilken tur för mig. Jag önskar bara alla andra hus brann ner just nu...

Imorgon har jag utvecklingsamtal efter skolan, det känns rätt bra ! (Y)

Usch jag tycker tiden går alldeles för fort, det betyder liksom att vi bara blir äldre och äldre. Jag gillar den här åldern. Det är säkert mycket roligare att vara 18-20 år :) Men sen då ?!??!?! Då är ungdomen över och man måste vara vuxen. Betala räkningar, jobba varje dag för att kunna leva ett normalt liv ! det känns inte alls bra :( Det är bara 3 1/2 år kvar :O:O:O Det är helt sjukt ! jag vill inte .................................................................................Jag börjar förstår nu varför alla säger :
- Njut av varje dag som går !

Det är ju sant, en dag man har passerat kan man aldrig få uppleva igen !

Nej nu är det näthandel som står på schemat ! 
P & K <3 


Kommentarer
Postat av: Emil =D

"P & K

2007-11-12 @ 16:34:52
Postat av: Emil =D

Pull & Knull ? xD

2007-11-12 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0