tjejmys

Kvällen igår var jätte mys ! <3
Musik, prat, film och bastu :) Det måste vi verkligen göra om :D ?!
Dock fastnade det en chips bit i min luftstrupe kl halv 4 inatt ! Det tog hur lång tid som helst för att få ut den fast jag hostade som en galning . Tillslut fick jag ut den tror jag :S :P ................ Men det skaver fotfarande i halsen ! "/

Sitter här och bara väntar på att att tiden ska rusa, snart är det fest :D ! Det kommer nog bli hur kul som helst tror jag ^^ Sarah vad säger du om förfesta på bussen ;) ?! haha det har vi ju minnen ifrån xD

Jag ska jobba imorgon också , kanske inte lika kul eften en power natt :P men vafan lite kul måste man ju få ha ! (Y)


Nu skriker min mage efter mat ! pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0