tredje gången !

Tredje gången idag, börjar bli hajj på dethär ;) haha........................


Idag hade vi Naturkunskap och jag fattade ingenting.. Jag börjar fundera på om det är jag som är helt korkad eller om uppgifterna är sepe ! :S Känner mig iallafall kass ! Sen har vi prov på det den 11 December och det känns ju bra ...........neeeeeeeeeeej..........Engelska har vi också haft, där fortsatte vi bara att kolla på Troja , och shit vilka snyggingar ! Sjukt bra film seriöst :)

Imorgon blir det stugan för min del då jag inte hängt med på matten i veckan "/ men men hela min klass ska typ dit så det blir gos iallafall :D Läängtar till Lördag, ska bli hur mysigt som helst ! och nu förstår jag verkligen hur mycket har jag saknat julen ! jag har värsta julkänslorna i mig om dagarna.

Nu ska jag umgås lite med mormor (a)<3

PUSS PÅ ER<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0