dans

Har precis varit och  klippt mig :) riktigt skönt !
Tog 12 tåget till strängnäs då jag hade klipptid 13.15 . Var tvungen att äta nått så det blev pasta.pizza,kebab :D
Riktigt kul att sitta och äta själv måste jag säga :P haha not. Det var lite ensamt och jag saknade Sarah vid min sida. Det är alltid hon och jag som äter där och vi pratar alltid massa gojja ;) och sen hennes jävla salt, alltid likadant ! Minnen babe <3

Idag i skolan så filmade vi våran dans :D Verkligen hur kul som helst , och lite vi skrattar ! Ska bli kul att titta på alla danser efter lovet ;) Checka så snygga vi var xD hahah mitt hår syns lite, för det var inte ordentligt gjort än :P

image239


Nästa väntar KU och ledarskola "/ kan bli kul :) Fredag väntar höstlov och feeeeest ^^ party party !


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hihi jag hade stor lust att gå ner och möta upp dig där! :D:D riktiga snyggingar ni är btw!

2007-10-24 @ 20:09:21
Postat av: Tilde

Haha skoj;)

2007-10-25 @ 18:45:12
URL: http://elintildeamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0