en höstdag

Hahah Sarah trodde magkatarr var när man bajsar mycket xD haha sötnos ! Men det är det inte , ni som tror det kan nu ha klart för er att det inte är så :P Men jag tror dessvärre det bara är Sarah som kan tro nått sånt ;) Du är verkligen hur söt som helst gumman <3 Jag tycker om dig !

Idag har vi haft matte och vi har sprungit på stan och gjort statestik undersökningar i 3 timmar, jag vart allt lite röd om näsan ;) men det gick hur bra som helst iallafall :) Sen har jag, Sara, Maria och Stina varit utanför Eskilstuna idag på indusriområdet . Vi skulle ha möta med våran tillverkare som ska tillverka vår produkt :) Jag kan säga såhär : Det kunde inte gått bättre !! :D Han var hur positiv som helst till vår produkt och det skulle bli hur enkelt som helst att tillverka den. Det riktiga exemplaret kommer nästa vecka ^^ jiii .. Spännande ! Om jag blir miljonär på det där så ska jag få kluddra ner min lärares gula tröja med min svarta tuschpenna xD haha jag har det som mål vill jag lova . Magnus, det är bäst du passar dig ! ;)

Träffade Daniel idag :D:D:D Mitt på långgatan i Eskilstuna kommer han där med sina kompisar. Lika fin och underbar som alltid . Jag visste inte vad jag skulle ta vägen "/ Jag saknar honom så fruktansvärt mycket så jag kastar mig i famnen på honom. Efteråt så kunde knappt tårarna hålla inne :( Usch jag vill att det ska vara som förut, när han bodde här och jag slapp vara ensam ! Jag saknar dig <3 Jag vill att du ska komma tillbaka till oss !

Imorgon blir det klippning och senare KU :) very nice.

image238
Satans goa tjejer dem där <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0