fika

Idag hade vi Body Pump, fett jobbigt. Sen har jag sträckt höften/ljumsken något så fruktansvärt. Har svårt att gå :(
Efter gympan gick jag, Stina, Maria och Sara och fikade på ett jätte mysigt fik =) Vi åt kladdkaka med mjukglass till .. Mmmmm så gått var det ^^ Haha Sara spillde ut hela sin choklad över sina byxor och golvet xD
Efter gympan sen hade vi näthandel, fick tillbaka prov resultaten från provet förra veckan , VG!! yeah ..
Har varit ovanligt trött hela eftermiddagen så jag, Linnea, Stina och Isabelle har suttit och as garvat hela eftermiddagen ;) haha .. Shit vad roligt vi hade ! När vi väl hade slutat tog jag tåget hem , nu sitter jag är och pluggar matte.. För vi har matteprov imorgon :/ Hoppas verkligen att det kommer gå bra ! Har också lite Programhantering att göra eftersom jag gjort annat på lektionerna :P fy på mig !


Rihanna-Don´t stop the music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0