film + ny mobil :)

Igår såg jag en as bra film med älskling :) " The Cave" en riktig skräckis vill jag lova :P Första filmen på väldigt länge där jag lyckades hålla ögonen öppna under hela filmen  ;) hehe ...

Idag blev det tyvärr inte läkaren för att mamma glömde ringa , fy mamma ! det blir på månadg istället eftersom jag är ledig då =) Istället beställde jag min mobil idag :D :D:D shit jag hoppas den kommer på Fredag !:) Har precis kollat på filmen "Nära och kära" för fjärde gången :P hur bra film som helst , men slutet = GRINA som vanligt ! Jag säger bara SE DEN ! Jag rekommenderar ^^

Imorgon blir det Eskilstuna för mig och baby ! ;) <3 kvällen blir mys !
Fredag blir det FESSSST ! ;) inte nog med det , jag ska festa med min festprisse !! ^^ 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0