helgen hos Evelina <3<3

Man får faktiskt vara barn ibland;)

1.2.3.
4.5.6.
7.8.9.
10.11.12.


1. gumman<3
2. ska ut och gå en promenad
3. Evelina kör bil :P
4. Jag och grisen :)
5. Tittut
6. Evelina ser ovanligt lång ut
7. Ett litet fint hopp från en sopptunna
8. Mamma och Camilla
9. Hahah hon är väldigt faschinerad över den store ^^
10. Flygplan
11. Jag
12. Puss Puss , jag älskar verkligen dig gumman <3<3

 Igår spelade jag cs :D Älskling försökt lärar mig xD Jag dog ju typ hela tiden i början för alla knivade mig rakt av hela tiden :/ Men jag dödade några stycken ^^ yeah ! Men ska jag var ärlig så förstår jag att man blir dum i huvudet av att spela det där ofta !!

Nu slutar jag skolan ! PUSSS<3<3

Kommentarer
Postat av: evelina

Åh vad roligt vi hade! Det är alltid så himla roligt med dig sötnos! :D <3 Vi är allt tokiga vi, men det är ju faan bra att vara sig själva^^ ;b
Jag älskar dig otroligtotroligtotroligt mycket! (L)

2007-10-02 @ 16:23:03
Postat av: evelina

Åh vad roligt vi hade! Det är alltid så himla roligt med dig sötnos! :D <3 Vi är allt tokiga vi, men det är ju faan bra att vara sig själva^^ ;b
Jag älskar dig otroligtotroligtotroligt mycket! (L)

2007-10-02 @ 16:24:14
Postat av: Saga :)

Jättefin bild, den sista på dig och Evelina. Du är bäst Alex <3 :) Och Evelina, du är också bra (:

2007-10-03 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0