Helgen!

Ja då har den här dagen också gått :) Vad har jag gjort idag ?! Läst ut min bok jag fick av mamma igår  ;) ! Shit nu är jag riktigt irriterad för att den är slut. Jag vill inte :( Sjukt bra bok iallafalla ! Men vill man ha bebis så kanske det inte är den bästa boken att läsa. För allt låter så enklet. Snart kommer familjen Gullbransson hit :D ^^ thihi lite nervöst nu, bara 15 min kvar .. Hahah nej alexandra nu lugnar vi ner oss .

På onsdag ska jag klippa mig :) Jätte skönt ska det bli , för mitt hår är verkligen långt nu  :P Då ska jag också boka tid för färgning ^^ För er som inte vet så ska jag färga hela mitt överhår blont :D

Sen har jag gjort om min blogg också =) Kanske inte det snyggaste men jag hade inte så mycket tid på mig heller ..

Nej nu är det dags för 4 djupa andetag :P haha ..

PUSSPUSS<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0