jävla morgon!

jävla fittcp ! ursäkta språket .Imorse gick jag ju då upp som vanligt 05.30 och åt frukost packade gympaväskan och gjorde mig i ordningen, sen satta jag mig här vid datorn. Sen så kom aldrig varken mamma eller christoffer ner . Sen kollar jag på min dator klocka och då är det min mobil som går en jävla timme för tidigt. Så när jag trodde att jag gick upp 05.30 så gick jag istället upp 04.30 .. Åh vad arg jag kan bli på sånthär . ksjadmabsdkasb... Min mobil ändrar sin tid hela tiden, det är inte första gången. Eller så är det någon som ställer om den för att jävlas ! Min dag lär ju vara förstörd nu :/ Så nu sitter jag här och  klockan är 06.19 .. men är enligt min mobil 07.19 ! Jag kunde liksom sovit en hel timme till ! För vem går upp HALV FEM PÅ MORGONEN ????!!!!


Nu är jag arg.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahahahahah SÖTNOS!

2007-10-08 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0