jävligt onödigt

Kom precis hem från KU , det har varit en jätte mysig kväll där vill jag lova. Vi har haft tävling om vem som kan vända ett mariekex i munnan flest gånger. Emelie vann dårå med 72 varv ^^ haha .. Två kom min bror på 59 ;) Sen så fick vi precis reda på att det är ett tåg som har "sprängts" i tunneln i strängnäs. Hela tunneln rökfylldes och dem tror branden var anlagd, men ingen skadades :S Sträckan till eskilstuna är  nu avstäng .. Det betyder då att mina föräldrar får hämta och lämna mig i eskilstuna imorgon :/ 

Sen är jag så sjukt irriterad på alla omogna och onödiga saker alla 1 :or gör på våran skola. Nu har H&M stämmt oss för att några har stoppat tamponger och pappersdukar i toaletterna och så har det blivit en läcka. Så H&M:s kläder är nu fulla med bajs från våran våning .. FRESH ! Not och vi har fått betala flera tusen. Så sjukt jävla onödigt. Vi kunde gjort så mycket annat för dem där pengarna ..Sen så har vi våran gympa på ett jättefint gym, där kanske vi inte heller får vara kvar för att killarna i 1:an har sprutat ner hela omklädnings rummen med vatten så det har blivit fuktskador på väggarna och sen har dem klottrat i duschen. Jag säger bara FUCK OFF!

Föresten har jag fått mina bruna linser idag, ska gå och prova dem nu ^^ wiiiee....

Nej nu är det sängdags ;) PUSSPUSS<3<3

Kommentarer
Postat av: Emil =D

*HOST* http://www.aftonbladet.se/nyheter/article927160.ab *HOOOOOOOOOST*

2007-10-03 @ 22:10:47
Postat av: Alexandra

men jävla sepe ! tyst på dig !;)

2007-10-04 @ 08:40:12
URL: http://www.AlexandraDiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0