Magkatarr

Har fått magkatarr :'( har sjukt ont och mår illa hela tiden. Allt pågrund av den här jävla stressen hela tiden. Nu blir det att ta det riktigt lugnt fram till jul iallafall. Jag får absolut inte anstränga mig mer nu "/  Fy och blä säger jag !
Men bortsätt från allt det tråkiga så kommer mina "stora" kusiner till oss på Söndag :D ska bli så kul och träffa dem igen, och inte bara det . Hannes kommer ju förstårs med då också =) Sen Höstlov dårå . Skönt ska det bli med lite vila från allting . Men samtidigt hade jag sett fram emot massa röj , men det kanske inte blir
nått av med det :( Hoppas på att min mage tillåter mig att ha lite kul iallafall.

Sitter i skolan och vill bara åka hem ! Är sjukt trött och det känns som om jag ska svimma vilken sekund som helst "/ Ont i huvudet har jag också . Nej ska nog gå till läkaren som min mamma börjar tjata om nu . Inte bra det här .
Vafan är det här, jag vill må bra !


Älsklings familj var hos oss igår och det var verkligen hur mysigt som helst :) Kunde nog inte bli  bättre tror jag, dock mådde jag ju skit, men det funkade ändå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0