Matteprov, knäppa människor och skolfoto

Idag fick jag tillbaka mitt matteprov, och shit vad bra det gick :D Bara 1 poäng från MVG ^^ jiii .. Har nog aldrig fått så bra på ett matteprov :D ! Är iallafall hur glad som helst för det .
Det var en hel tokig gubbe idag i eskilstuna. Han började bara klä av sig mitt på gatan. Sen så dumpade han vara kläderna utanför en affär :S Sen gick han runt i bara en vit t-shirt !! inga kalsonger inga skor inga strumpor. INGENTING! Sen hade han typ en bok i handen. Jag blev livrädd när jag såg honom komma emot mig. Sen när han börjar närma sig så säger han hej . Ja, då stod inte jag kvar där speciellt länge kan jag ju säga :P Jag rusade därifrån !

Har pratat med min underbara Valleballe i telefonen idag ( min kusin, 3 år ) :D så himla söt . Jag älskar honom <3

Sen har jag fått mitt skolfoto + klass foto idag :)
Kommer upp bilder på bilddagboken lite senare ikväll om jag hinner.
nej nu ska jag åka och träna lite ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0