naturvetenskap samarbetar inte med mig !

Igår hade jag och älskling varit tillsammans i 11 månader :)
Behöver inte skriva något , viktigaste är att emil vet och det gör han <3

Sitter i skolan och har Naturvetenskap, och den kan fara åt helvete! Jag fattar ingenting , det är kommer inte sluta bra alls. Vi ska ta reda på hur mycket energi det går åt att tillverka en fiskpinne !? Och någon kan ju förklara för mig när man i livet kommer ha användning för det ??? Jag blir tokig . Sen så ska man inte äta tomater på vintrarna för att det drar för mycket energi. Men hallo jag kanske tycker om tomater ?! Vadå ska man bara ha senap på korven då också lr? det är helt sjukt och nu lägger jag ner dethär !

Ska färga håret om 2 veckor :) Första slingningen !

Nu är jag arg och nu är det rast !

Kommentarer
Postat av: ulrika

haha va söt du är!!!

2007-10-28 @ 11:21:46
URL: http://uica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0