pinsamt

Dagen har varit bra :) Har haft matte, där vi har jobbat med statistik :/ Sen hade vi bara halva företagsekonomi lektionen idag för att vi skulle gå iväg till Mälardalens högskola och lyssna och vara med på ett arbete som handlade om Kreativitet :) Det var faktiskt riktigt kul ! Men fan vad trög man är i hjärnan ibland :P helt sickt.

Sen har "dumma" Stina, Maria och Sara gjort bort mig idag :P Dem sa att jag skulle ringa våran tillverkare till våran produkt och jag bara , visst :) Men det är ju en fördel om dem är tysta när jag ringer, det var dem ju då inte kan jag säga. Jag råkade göra en rolig grej när jag satt i stolen och då började dem as garva xD Tror ni jag kan hålla mig eller ?! nej utan jag skrattar i luren när jag liksom pratar med en viktig person. Sen när jag iallafall hade lugnat mig så fortsatte jag att prata som vanligt . Men precis när jag sa till honom att vi hade lunch vid 1 tiden så började dem igen och då kan jag verkligen inte hålla mig ! Han måste ju ha trott att jag var helt störd , skrattar åt att jag har lunch kl 1 . Stackars mig, lite pinsamt det ska bli att träffa honom nästa tisdag "/ Och inte nog med det, stina satt och häftade järnet på min mat kupong ! xD Så jag hade ju inte lite problem med att sitta och pilla loss alla innan jag kunde gå och äta . Vilka samarbetande kompisar jag har va ?! :P NOT !  Men jag tycker om dem ändå <3

Ihelgen blir det MYS <3 Jag längtar !
Shit vad jag stressar hela tiden , vad är det med mig?! Jag får migrän typ en gång om dagen nu :( Det känns som om jag ska svimma . Jag kan verkligen inte ta det lugnt .

Ska snart iväg och träna  :) Och när jag kommer hem ska jag faktiskt äta vindruvor och dricka cappuccino ;) jii
CIAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0