popexpresen

Kom precis hem från strängnäs:) Det har varit både trevligt och tråkigare stunder.
Men man kan inte alltid ha kul, eller vad man nu brukar säga?!
Höjdpunkten på kvällen var iallafall när jag och sarah åkte popexpresen ^^ (akta stavning )
hahah så sjukt fort och så sjukt snurrigt. Man ska inte sätta sig i en sådan när man har drukigt lite alkohol :P Då menar jag lite . Det räcker xD shit vad vi skrattade. Helt sickt!
Du är bästa gumman , jag har inte så roligt med någon annan som jag har med dig ! <3

Kvällen har iallafall varit bra om man sammarfattar allt :) träffat mycket trevligt folk som man kanske inte träffar så ofta. Jag säger bara bastuloppet, lite kallt och urk jag glömmer inte en sak därifrån ! ÄCKLIGT !!!

Imorgon blir till att bara ta det lugnt och vila, träning senare på eftermiddagen :)
Kanske ska se "SE UPP FÖR DÅRARNA" igen ;) asså ärligt ! så sjukt bra bäst film :D

Nej nu väntar nog sängen här näst ! GOD NATT <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0