Sönadag !

kvällen igår vart hur mysig som helst :) Eller vad säger ni andra? Jätte god mat och en riktigt bra film ;) Mycket mys vill jag lova . Dem åkte runt 1 och då satt jag och babe igång och snacka, somnade halv 3 . Jag älskar dig gumman , du är verkligen bäst och snyggast i världen <3<3
Pedro är typ sämst på vägbeskrivning :P Lite söt han var igår när han verkligen inte fattade någonting typ xD haha .. Men han hittade iallafall hit tillslut :D Men maten hade dock kallnat då xD !

Idag har jag jobbat . Ska snart iväg och träna .


Måste bara säga att Saga är världens sötast gullunge <3
Man vill ju bara krama ihjäl dig gumman !



Yes, får skjuts av mamma imorgon till skolan ^^ Slipper skit SJ !! Första lektionen har vi då idrott, BODY BALANCE !
Tur att jag är värsta biffen då ;) haha ..

Nu ska jag dricka te och bli lite varm :) <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag håller med dig! (L)

2007-10-07 @ 19:27:56
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack Alex (L) Du är bäst

2007-10-09 @ 16:00:57
Postat av: Saga :D

ASSÅ VARFÖR KOMMER ALDRIG HELA KOMENTAREN MED ?!
:@ Och den innan var från mig glömde säga det :P

2007-10-09 @ 16:01:58
Postat av: Pedro :D

Javisst, javisst!

2007-10-10 @ 15:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0