söndags tråk

Hur svarar du i hemtelefonen? Alexandra!
Hur svarar du i mobiltelefonen? Alexandra lr Hallo , beror på vem som ringer. Kan vara hej snygging till Sarah också ^^
Ringer det mycket till dig? Inte till mobilen, men hem . Jag hatar hem telefonen. Allt är ändå bara till pappa  :P
Ringer du mycket? Jarå :) Jag älskar att prata i telefon :)
Vem ringde du senast? Stefan Ingårde :) Igår kväll .
Hur mycket pengar har du? 5500 kr
Senast kramat och när? Min kusin som åkte alldeles nyss :(
Antal timmar sömn inatt? 8 timmar
Sov du ensam? Japp
Vem sov du hos senast? Sarah, tror jag det var
Vem sov hos dig senast? Ulrika :D
Vem vet mest om dig? Sarah, Evelina och Emil <3
Vem vet du mest om? Sarah,Evelina och Emil <3
Vad ser du fram emot? Nästa sommar ;) Nej men, jag vet inte . Att älskling kommer snart kanske ;) <3 thih..
Vad vill du ha just nu? En resa till Thailand . Ge mig ! ;)
Vem hånar du? Min bror , han är strörd överallt!
Vem längtar du mest efter? Emil , har inte träffat honom på hur länge som helst :(
Vem vill du helst slippa? ni som är dumma i huvudet , ni kan dra åt helvete !
Vem stör du dig på? hahah det varierar från dag till dag :P
Vem vill du sova bredvid inatt? EmilEmilEmilEmil <3
Vilken buss åker du oftast? Ingen , åker tåg
Vilken årstid är det nu? Depp årstiden :S blä ..
Anser du dig själv snygg? Oftast inte, men det finns dagar .. Men självkänslan hos mig är botten:(
Har du varit kär? Ja det har jag varit.
Är du kär nu? JAA JÄTTEMYCKET<3
Är du en bra partner? Det hoppas jag verkligen . Jag gör mitt bästa !
Har någon varit otrogen mot dig? Nej !
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nej !
Har du varit otrogen? ALDRIG , skulle aldrig vara heller !
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag raggar ju inte längre .. Men vilken fråga . Jag har ingen aning  ?! :P
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ? Såklart , han är ju min pojkvän !
Vad åt du senast? Frukost + en Japp xD haha ..
Är du polare med grannarna? Jo det kan jag väl säga ;)
Har du varit på ett party? Jaa :D
Har du varit utomlands? Ja flera ggr ^^
Var är dina syskon just nu? Han sitter och tittar på TV med Keller ;)
Vilken tid gick du upp imorse? 11.30 , mina små kusiner kom in och hoppade på mig i sängen:P
Vad gjorde du kl 2 inatt? Satt på msn  ;)
Vad är det första du gör på morgonen? Sätter i Linserna
Vad ska du göra efter det här? Kolla på "SE UPP FÖR DÅRARNA" yeah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0