stress

Dagen har varit väldigt jobbig , mår inte så bra . är totalt sönder stressad och har migrän hela tiden "/ Hjälper inte med tabletter heller . Har iallafall stått i cafeterian idag och vi sålde 24 toast ^^ yeah. Sen har vi haft engelska och naturvetenskap. Min mamma och också ätit lunch med mig idag tillsammans med Maria, Stina och Sara :) Hon gillade dem väldigt mycket och dem tyckte om henne , så det känns bra :D Det var påväg att bli slagsmål idag igen , usch jag tycker det är så läskigt . Stick era jävlar !

Imorgon ska jag iallafall till Sarah på mys <3 :) Något som kanske piggar upp mig lite ! Sen i helgen ska jag jobba , det har jag INGEN lust alls med "/ Lördag kväll blir iallafall till att hålla Edvin Sällskap i strängnäs :D Ska bli kul att träffa honom . Det var ett tag sen nu !

Söndag kväll ser jag framemot ;) Familjen Gullbrandsson ska komma hit på middag .. jii .. Lite pinsamt kanske , men vafan vi har ju varit tillsammans i snart ett år :)<3

Kvällen blir till att ta det lugnt och vila ut mig lite. Ingen träning för mig idag ! :(
Nej nu ska jag gå och måla naglarna ;) PUSS<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0