trevlig kväll !

Kvällen igår var nice ;) Lite kul vi hade måste jag säga, förutom undantagen. Tack Robban, bra fest ! Hahah Sarah alltså , jag önskar jag hade filmat dig på bussen och i bilen hemxD så sjukt rolig ! Jag ska påminna dig om det där när du är 30 bast ! ;) Dock glömde vi plinga i Mariefred så vi var påväg mot strängnäs där i slutet. Så vi fick gå en liten bit tillbaka för att komma till slottsbrinksbacken ;) Träffade en hel del trevliga nykvarnare , härliga killar detdär, men jag måste ju säga att dem är en sort för sig :P Tack "bulle bille belle" och "Kråkan linus" för att ni följde oss till Läggesta :) Dobermanen (en hundras) Max var också med på festen ^^ yeah !

 Så här ser en Doberman ut för er som inte vet,
och för er som inte visste har vi haft uppfödning av sådana hundar,
så sjukt fina ! Jag växte upp med 13 stycken ;)!


Ikväll ska jag kolla på hockey match och sen sova hos älskling :)<3
Imorgon kommer mina kusiner :) OCH NU ÄR DET HÖSTLOV ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0