underbar helg

Helgen har varit helt underbar :) Gud vad vi har skrattat och haft roligt. Eve glöm inte att jag ALLTID vinner över dig på vänd tia ;) Du är bra gumman , jag hade inte klarat mig utan dig. Jag älskar dig hur mycket som helst<3<3<3
Bilder kommer senare :)

Träffade älskling igår :) Hade inte träffat honom på en hel vecka .. Du är verkligen världens sötast och bästa<3<3
Sitter i skolan , börjar inte förens vid 10.00.. Vi ska ha spinning :D shit vilken träningsverk jag kommer få :P


IMORGON :S:S ?

Alltså shit vad jag saknar Sarah ! Jag har inte träffat dig på hur länge som helst känns det som. Vi måste ses snart, annars blir jag tokig !<3<3




Kommentarer
Postat av: evelina

Hörru, skryt inte för mycket! Nästa gång så looovar jag att jag vinner över dig, hahh! ;D

2007-10-01 @ 15:53:50
Postat av: Sarah

Aw jag saknar dig också! Sötan!

2007-10-01 @ 21:02:43
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0