24/11-06

10 månader idag ♥ Jag älskar dig mer än allt Emil !
Kommer ihåg första gången vi kysstes, kommer ihåg hur nervös jag var när du skulle sova hos mig första gången. Det känns som om det var igår, men det var en evighet sen.
Vad skulle man prata om och tänk om man gjorde bort sig ?! Jag lycklig att jag får ha dig i mitt liv och jag hoppas du är min förevigt. Idag känns det som om det alltid har varit vi två, jag kan prata med dig om allt och du känns som min största själsfrände. Jag känner verkligen hur mycket du älskar mig i dina kramar och i dina blickar, och att du tycker om mig för den jag är. Jag hoppas att jag alltid får ta del av den kärleken. Du är bäst <3<3  tjugofjärde november år tvåtusen sex



Snart är det gympa, vi har K.A.M.P :) Känner mig faktiskt laddad.. Men jag har en sjuk träningsvärk sen igår :/
Igår kväll såg jag "Linas kvällsbok" haha den är ju bara för pinsamt rolig. Jag verkligen älskar den filmer.

Idag ska jag hämta mina bruna linser, jii vad kul :D

Har bestämmt mig för att jag ska köpa en ny mobil också :) Den är as fin men dock väldigt dyr. Men jag får väl spara ^^


image194









Jag tänker på dig Andreas ! <3 Det skulle inte hänt dig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0