ännu en dag har gått

Mamma ringde mig för en stund sen.
Mamma: " Hej ! Jag ska precis tanka bilen och då får man inte prata i mobil för då kan det sprängas.. Så   jag ringer dig om ett tag istället, Hej då ! "
Jag: "hm..öh..okej, Hej då !"

haha hon är rolig min mamma ibland :P

Usch idag när vi åkte tåg så stannade tåget för att det låg 2 jätteberusade tjejer på rälsen. Och polisen var i full gång att få bort dem . Lite läskigt eftersom det måste ha varit självmordsförsök. För vem lägger sig aspackad på en tågräls mitt ute i ingenstans?!

Juste, idag har jag köpt ett par stövlar med klack på Bianco :D Wiie dem är jättefina!

Pratade med Saraaaaaaaaaaaaaah nyss och åh vad jag saknar den flickan <3<3
Men imorogn sörrö så är det puss och kram kalas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0