bråk

Idag var det bråk i skolan , om dem har riktigt otur blir dem avstängda från skolan! Alla utlänska från min skola började bråka med Hugo och då ringde dem sina kusiner som kom från alla håll på bara 2 minuter :O!! Helt sjukt läskigt. Vilken släkt dem har ! xD Sen lyfte typ 5 man ut hugo från vårat gymnasium och slog honom på gatan.. De sa att dem skulle sticka kniven i honom. Det var första gången jag såg ett bråk där alla var nyktra, det var sjukt läskigt !

Till nått lite roligare , jag har beställt bruna linser idag :D Dem kommer på Måndag ;) yeah ! Anting blir det as fult eller så blir det rätt bra .. Vi får se .

Det blev ju inget Sanna idag då för hennes pojkvän skulle komma till henne istället, tråkigt nog :/ Men men vi får väl ta det en annan gång !

Ikväll ska jag se nya Beck med älskling, " De tysta skriket "det sägs att den ska vara skitbra ^^ Imorgon ska jag jobba , men som tur är börjar jag inte förens vid 11 :D På Söndag slipper jag att jobba för det är så lugnt på Söndagar så jag behövs inte då. Imorgon kväll ska hela min familj till Heron City för att äta mat, bowla och kolla på bio =) Min mamma fyller ju år och hon ville att vi skulle ha ( Familje mys ) tillsammans. Kan ju bli lite mysigt iallafall ;)

En fågel viskade i mitt öra att Ralle, Sebbe och Dea ska lana här inatt ^^ Man kanska ska gå ner och rycka lite sladdar xD haha , skade glädje eller vad?! Nej så dum ska jag inte vara, jag ska låta dem sitta där och leka pang pang med blod ! Coolt va ?? Jag är sååå avundsjuk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0