en del vet, en del inte

Var på sjukhuset imorse med käken..Får ångest av att bara vara där, alla minnerna kommer tillbaka från förr .. De vita väggarna och all smärta jag fick uppleva. Har nu fått min bettskena jag ska ha på nätterna, jag hoppas verkligen den hjälper för jag har verkligen så jävla ont. Idag hade vi först 3 timmar matte och sen 3 timmar företagsekonomi =) På företagsekonomin hade vi typ ingen lärare så det blev mest att man satt och gjorde det man absolut inte skulle göra :P hehe .. Jag råkade göra så att Tobbes dator blev tagen av lärarna :/ Vi satt och mailade och så såg Alexandra (Matte läraren ) det och blev sur och så kom dem och hämtade hans dator.. Förlåt tobbe :( Så nu har han ingen dator, men förhoppningsvis får han tillbaka den imorgon. Vi fick sluta något tidigare idag och då gick jag och köpte en sminkväska och hämtade ut mina skor hos skomakaren ;)

Jag blir så jävla irriterad på alla som säger att jag är liten hela tiden .. Visst jag är kort men det låter på er som om jag är värsta pygmen .. Så mycket kortare en alla andra är jag faktiskt inte .. Kommentarer som :" ja , men du har ju alltid varit liten så även om du har växt nu så tar man ju dig fortfarande som liten!"  Jaha så det där ska jag bara acceptera,nej det gör jag inte ! För er som inte vet så hade jag en sjukdom i 1 1/2 år !!! Jag slutade växa i den viktigaste växtperioden .. det var när jag var 13 år , jag fick magsmärtor vad jag än stoppade i mig och jag gick bara ner och ner i vikt.  Jag tog massor av blodprov i veckan och jag åkte in akut till sjukhuset mitt i natten. Där har ni svaret varför jag är lite mindre än alla andra .. men vafan jag växer fortfarande, jag har inte slutat växa än  !  Jag mådde så fruktansvärt dåligt ibörjan av att jag blev frisk för jag var så sjukt smal och så mycket mindre än alla andra. Men idag har jag lärt mig att acceptera att jag kanske inte är störst av alla ..Men jag tar självklart fortfarande åt mig eftersom jag tycker det är något jobbigt att vara så kort och att jag har genomgått en jävla massa som ni andra kanske inte kommer genomgå alls i era liv. Jag kanske inte alltid är värd respekt , men när det gäller min längd och min kroppsform så förtjänar jag fan inte att få spydiga kommentarer dagarna om !

Sen vill jag tacka den bästa av dem alla , Sarah för att hon har hjälpt mig att komma på benen efter att jag hade blivit frisk. Hon visade mig att jag var värdefull och hon visade mig också att det spelar ingen roll om man är kort eller lång när det gäller varken kompisar eller killar. Tack du har varit till en stor hjälp , men jag är inte förvånad eftersom du alltid är till stor hjällp gumman .. Jag älskar dig , du är en stor del av mitt liv <3<3

I övrigt  mår jag så jävla bra ! :D

Idol ikväll , det ska jag verkligen inte missa.
Nej nu ska jag laga mat till familjen.
PUSSPUSS<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emil =D

förlåt älskling ska inte kalla dig liten mer :'( Nerå skämtosido =D

2007-09-18 @ 21:00:38
Postat av: Sarah

Skit i dom, det är bara svartsjuka snygging. Lita på dig själv! (L)

2007-09-18 @ 21:58:47
Postat av: Siri

Äntligen någon som säger ifrån mer än jag!!..haha shit ja vi e korta, BUT WE ARE PROUD! :D

2007-09-20 @ 23:30:17
URL: http://withme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0