fatta hemskt

Kollade runt lite på nätet och hittade flera dikter där människor har förlorat anhöriga, i det här fallet vänner :(
Jag blev så tagen av dem och tycker det är så hemskt att vissa människor inte ens får chansen att leva ett helt liv.
Jag måste säga att jag lider med dem nått så oerhört.

Här kommer några dikter:



R.I.P
GUSTAV BERGEHED

Killen som bara blev 15 år. Han omkom i en moppeolycka. En stor Shenker lastbil var inblandad. vill bara vakna upp ur denna hemska mardröm .. (L)

Du va en som alla ville va, men som ingen blev. Du va dig själv.
Du kom ner på jorden som en ängel.
Du levde livet, så länge det varade.
Du var killen med leéndet på läpparna och va den som alltid brydde sig om en.
Du va vår bästa vän, men har nu lämnat oss här på jorden i stor sorg.
Du blev bara 15 år, livet hade inte ens börjat för dig.
Jag kan inte fatta att det är sant, ingen kan det.
Man kan inte förklara denna sorgen, men alla sörjer dig.
De som kände dig, och de som inte gjorde det. Dom som inte kände dig, tycker jag synd om. Stackars er som aldrig fick chansen att träffa denna underbara kille. Vi va inne på det tionde året, men mer blev det inte. Vi älskar dig vännen, hela halmstad sörjer över din bortgång.. (L)"



1992.05.27 - 2007.08.22

Borta för alltid, för alltid hej då.
Det kommer alltid en tid, då vi alla måste gå.
Men du gick för tidigt. Jag saknar dig så.
Önskar du bara, hade sagt hej då..


Tessa, blev mördad den 25 april. Vi saknar dig gumman. Du blev bara 19 år (L)
Det är så svårt att ta farväl... Kan inte förstå att du är borta (U) R.I.P




För 16 år sedan gav gud oss en ängel.
Den ängeln heter Tina Josefsson.
Vi lärde känna & älska den ängeln.
& hon blev min bästa vän.
Vi gjorde allt roligt tillsammans.
& nu 16 år efter vill gud ha tillbaka sin ängel.
Hon lämnade oss med stor sorg.
& ett tomrum i våra hjärtan.
Tina du lämnade oss för tidigt.
Jag älskar dig gumman!
Kommer alltid minnas dig älskling!
Saknar dig Tina!
Det är svårt att leva utan dig gumman!
Utan ditt stöd!

R.I.P
Tina Josefsson
1991-06-10 - 2007-06-30


Usch hade jag varit dem som hade förlorat någon  hade jag bara velat blunda och inte vakna igen.
Det är så sjukt jävla hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0