haha ..

5 irriterande saker.


1. När folk pekar på sin handled samtidigt som de frågar om vad klockan är. Asså, de är klart man vet vart klockan sitter. Pekar jag mellan benen när jag frågar vart toan ligger eller?!


2.När folk säger "du kan inte både äta kakan och ha kvar den". Nämen smart. Då köper man två kakor och äter den ena och sparar den andra!


3.När folk inne på en biograf säger "såg du?!" .. Nej jag har betalat 80 spänn för att stirra upp i taket.


4.Folk som frågar "får jag fråga en sak?" , du gav inte några alternativ va?


5.När folk säger "livet är kort" . Men hallå, livet är de längsta du någonsin kommer att göra. Vad kan vara längre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0