hälsoföreläsning

Ja hälsoföreläsningen idag var så sjukt bra , man lärde sig verkligen hur mycket som helst .. Och jag älskade verkligen den där killen som hade föreläsningen . Måste säga att det där gjorde han grymt bra :)

Dagens citat

Jannie: " Jag är helfinne och älskar hockey!"
Ida:" Hur kändes det då när Sverige vann över Finland i OS?"
Jannie:"Ja, efter den matchen hade vi ingen fjärkontroll till tv:en :P"

Ja snart bär det av på fest då :) Tack vara min bästaste bästaste vän som vägrar låta mig gräva ner mig . Tack gumman för att du verkligen bryr dig om mig <3 Jag uppskattar det och jag tycker det är bra att du tar med mig ut på lite röj .. Jag älskar dig mest av alla , och du kommer alltid vara den bästa ! ♥

Har tagit flera hål i öronen idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0