Har inget annat för mig

1. Hur gammal är du om fem år?

21 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Min klass

3. Hur lång är du?

162,5 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Linas kvällsbok

5. Vem ringde du senast?

Emil

6. Vem ringde dig senast?

Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Du är så himla fin! Älskar dig gumman. Tack för att du finns!"(av Ulrika)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Det beror på , helst ringa om det är mycket att prata om

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta.

10. När såg du senast din mamma?

Imorse

11. Vilken ögonfärg har du?

Blå/grön

12. När vaknade du i dag?

05.40
13. Vilken är din favoritjulsång?

"Tänd ett ljus och låt det brinna"

14. Vilken är din favoritplats?

Jag har flera

15. Vilken plats föredrar du minst?
En plats där jag är ensam

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Kvar i Mariefred med familj

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Att min mamma skulle dö

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Det var länge sen jag riktigt as garvade .. Men senast jag skrattade var i telefonen med Sarah ! "Dra upp knäna då!"

19. Hur stor är din säng?

120x200

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Båda =)
21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Utan såklart, men jag har oftast trosor på mig ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen?

3 stycken

23. Hur många landskap har du bott i?

2 stycken

24. Vilka städer har du bott i?

Grödinge och Mariefred

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Beror på årstid, är det sommar så är det barfota;)
26. Är du social?

Ja oftast, tror jag?!

27. Vilken är din favoritglass?

Tål inte klass..men min favorit är väl Daim glass

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Glass med varma hallon eller pannacotta
29. Tycker du om kinamat?

Jag älskar kinamat

30. Tycker du om kaffe?

Nja sådär, dricker bara när jag jobbar...

31. Vad dricker du till frukost?

Te eller juice

32. Sover du på någon särskild sida?

Jag vrider mig fram och tillbaka , vet aldrig vilken sida jag somnar på.
33. Kan du spela poker?

Ja, litegrann

34. Tycker du om att mysa/kela?

Ja, det är det bästa jag vet

35. Är du en beroendemänniska?

Ja det är jag, jag är beroende av mycket.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Ja :P haha min gamla hemkunskapslärare "ann-kristin"

37. Vill du ha barn?

Ja det vill jag absolut !

38. Kan du några andra språk än svenska?

Lite engelska och lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Inte vad jag vet :S kanske när jag var liten.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Ett varmt hav, annars pool

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder, smycken, godis och skit prylar sen sparar jag en hel del.

42. Äger du dyrbara smycken?

Jaa ett

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Jag har några stycken, men ser sällan på tv.

44. Kan du rulla med tungan?

Haha nej :P

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Jag vet faktiskt inte

46. Sover du med gosedjur?

Ja, det gör jag! ett bi jag har fått av min mamma:$

47. Vad har du för ringsignal?

"Oh Father" med Linda Sundblad

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja någrastycken.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Mina naglar ..

50. Flirtar du mycket?

Ja med min pojkvän:P Thihi.. Men jag är lite flörtig av mig annars också, men inget överdrivet eftersom jag har min älskling som jag älskar mer än allt annat !

51. Kan du byta olja på bilen?

Haha nej :P

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej , jag har ju ingen bil !

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Stenhuggaren! Av Camilla Läckberg

54. Läser du dagstidningen?

Ja, aftonbladet =)

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej inte just nu.

56. Dansar du i bilen?

Nej, men jag sjunger!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

The voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

En tid

59. När var du i kyrkan senast?

Igår :)

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Birgitta, Anders och Anna-Lena

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

1 vecka

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Kommer inte ihåg :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0