helgen !

Bilder från hajken kommer , min dator är cp så det kanske kommer in någon dag i veckan :)

Har varit på mässa hela helgen tillsammans med min mamma <3 Det har faktiskt gått riktigt bra :D Usch jag får värsta ångesten när jag tänker att min lediga helg är över och att jag ska jobba hela nästa helg :S
Imorgon börjar skolan igen och det ser jag faktiskt fram emot :) Jag trivs så himla bra !

När jag stod vid Läggesta i Fredags och väntade på tåget till Sthlm så såg jag ett jättenykärt par som stod och pussades hela tiden. De kanske var runt 18 år och båda var utlänska. Jag är seriöst jätte känslig för kärlek, jag började nästan gråta. Det är ju sjukt. Sen när tåget kom så visade det sig att det var ett avsked. Flickan satte sig bakom mig på tåget och hon grät , usch jag tycker inte om sånt. Jag vet själv hur det är att vara kär eftersom jag är hur kär som helst just nu. Tänk själv att bo långt bort från den man älskar!? Nej usch jag tycker inte om avsked.
Det spelar ingen roll om det är ett tillfälligt avsked eller ett avsked för alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0