hos gumman min <3

Är i Enköping :) Shit vad jag trivs här asså,  jag verkligen älskar sen här staden och den här lägenheten. Kom hit igår vid 1 och då drog vi ut på stan en stund . Sen var det liv i luckan nästan hela natten vill jag lova. Gud vad jag har skrattat. Vi kom i säng strax efter 3 inatt ;)  Vaknade vid 10 av att ett bil larm hade gått igång , och jag skämtar inte, det höll på i 40 min. Både jag och evelina var as arga och skit trötta. Sen när det väl tystnade så började vi as garva för att då var vi så pigga. Men vi skulle försöka sova en stund till iallafall. Men tror det eller ej , 5 min efter gick det där jävla bil larmet på igen och tjöt yterligare 20 min. Då kunde vi verkligen inte sova mera. Så vi gick ur sängen halv 12. Nu har vi käkat frukost och ska snart iväg och sola lite solarium ^^^yeah ;) Ikväll blir det restaurang. MYS MYS <3<3

Nej nu måste tissingarna borstars :P 
Ha en bra dag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0