jag älskar den här låten

Paolo Nutini-Last Request
jag verkligen älskar den här låten !
Den översatt på svenska för att jag älskar texten .




vers:
Komihåg hur det brukade vara

Jag vill bara ha dig närmare, är det okej?
älskling, låt oss vara närmare, i natt

refräng:
uppfyll min sista önskan och låt mig hålla dig, spänn inte dina axlar

Lägg dig brevid mig

Visst, jag kan acceptera att vi inte kommer någonstans
men en sista gång, låt oss vara där
lägg dig brevid mig

vers:
jag har upptäckt att jag är bunden till att gå längst den långa vägen
och jag inser allt om dina lögner, men jag är inte klokare än den dåren jag var förut
jag vill bara ha dig närmare, är det okej?

Älskling, låt oss vara närmare inatt.


Refräng:

uppfyll min sista önskan och låt mig hålla dig, spänn inte dina axlar

Lägg dig bredvid mig

Visst, jag kan acceptera att vi inte kommer någonstans
men en sista gång, låt oss vara där
lägg dig brevid mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0