jagälskardig

  
  


Helgen var verkligen hur mysig som helst, det kunde inte bli bättre med tanke på att jag var med min Sarah =)<3
På dagen på lördagen var vi först och shoppade, riktigt trevlig .. Vi åt god mat och skrattade en del. Lite kläder och tjaffs hittade vi också :P Vi var ungefär hemme vid 5 och då bjöds det på super god mat hemma hos boppis . Mums** Sen gjorde vi oss iordning för att sen ge oss iväg på fest. Alla blev utkastade rätt fort från huset så det blev en utomhusfest kan man säga xD kallt som fan vara det iallafall .. men men mysigt var det . Sen så vid 12 tiden begav vi oss hemmåt för att vi båda höll på att frysta stjärten av oss . Som sällskap fick vi Pedro och Emil följandes hem till dörren .. Tack sötnosar! Vi sjönk genast ner i soffan och kollade på diry dancing men båda var lika trött så vi la oss istället i sängen och somnade med en gång. Vaknade sen på morgonen vid typ 11.. skulle kolla en sak på mobil så jag började knappa .. då hörs en falsk och skär liten röst : "Tyyyyyyyyyyyyyst" Ja då var det det lilla arga trollet som hade vaknat.. men inte hon somnade lika snabbt igen .. Vid halv 12 var vi uppe och käkade frukost .. Det var värkligen höjdpunkten på dagen, jag var så sjukt hungrig. Efter frukosten tog vi en hyfsat lång promenix med den energi drivna och galna Tubbe ;) Han är helt tokig.
Tack för mys i helgen gumman .. Du är bäst ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: H

fina bilder :)

2007-09-17 @ 19:36:21
Postat av: Sarah

haha lite jag skrattar, du skriver så sött, tihi :) Du är bäst!

2007-09-17 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0